قیمت درب ضد سرقت سفید درجه یک مقاوم در برابر خوردگی و سایش

این روزها با وجود درب های ضد سرقت مردم راحتی و آرامش را برای خانه خود به ارمغان می آورند و با خیالی آسوده به مسافرت های طولانی مدت می روند. قیمت درب ضد سرقت سفید درجه یک در مرکز تولید آن بسیار ارزان است و این درب ها مقاوم در برابر خوردگی و سایش نیز هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت درب ضد سرقت سفید درجه یک مقاوم در برابر خوردگی و سایش

درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید درب های ضد سرقت در کشور ما معمولاً در رنگ های سفید و قهوه ای تولید می شوند که هر فرد می تواند با توجه به دکوراسیون منزل خود، یکی از این دو رنگ را انتخاب نماید و با وجود آن به زیبایی خانه خود کمک کند. رنگ سفید این درب ها در این اواخر فروش بیشتری را داشته است و در حقیقت درب های سفید رنگ شیک و زیبا نیز هستند از این رو مورد پسند اغاب مردم واقع می شوند. با تولید این نوع درب ها مردم به راحتی می توانند از خانه های خود خارج شوند و به مسافرت های خانوادگی و یا کاری بروند، زیرا که درب ضد سرقت خانه را ایمن نگه می دارد.

درب ضد سرقت سفید از چوب های بسیار مقاوم و سخت تولید می شوند و از طرفی دارای قفل های با کیفیت و مرغوب هستند و به همین دلیل می توان از آن ها برای جلوگیری از سرقت منازل استفاده کرد. این نوع درب ها در برابر شکستن بسیار مقاوم هستند و به هیچ وجه نمی شکنند و با توجه به قفل مرغوبی که دارند سارقان نمی توانند به داخل خانه راه پیدا کنند، این درب های شیک و زیبا را بیشتر افرادی که در ماموریت های کاری به سر می برند خریداری می کنند و خانه خود را از شر دزدان در امان نگه می دارند.

علاوه بر استفاده درب های مذکور در منازل مسکونی، در ساختمان های تجاری و دولتی هم بیشتر از درب ضد سرقت استفاده می شود و به این ترتیب امنیت را برای این محیط ها ایجاد می کنند. جالب است بدانید که بیشتر درب های ضد سرقت سفید رنگ، ضد حریق هم هستند و در برابر آتش سوزی هم مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند.

درب ضد سرقت طرح چوب

درب ضد سرقت طرح چوب نوعی دیگر از درب های ضد سرقت در بازار موجود می باشند که فلز ساخته می شوند و روکش طرح چوب را دارند، این درب ها قیمت بالایی را دارند ولی زیبایی خاصی را نیز دارا می باشند. در کل شما می توانید با خرید درب های ضد سرقت طرح چوب زیبایی و امنیت را با هم و به صورت یک جا در خانه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما