خرید درب ضد سرقت آهنی با رویه کاملا ضد حریق

خرید درب ضد سرقت آهنی با رویه کاملا ضد حریق را باید از بین بهترین انواع درب انجام داد، مقاومت بالای درب ضامن امنیت است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید درب ضد سرقت آهنی با رویه کاملا ضد حریق

خرید درب ضد سرقت آهنی

خرید درب ضد سرقت آهنی همانطور که همه می دانیم بسیاری از قسمت های یک ساختمان نیاز به نصب درب دارند که هر چه استحکام جنس آنها بالاتر باشد ایمنی آنها در برابر حریق و سرقت و … هم بالا خواهد بود.

خرید درب ضد سرقت آهنی در بازار خرید بسیار زیاد است چرا که جنس فلزی آن می تواند بیشترین میزان استحکام را نسبت به متریال های دیگر داشته باشد.

جنس آهنی درب نسبت به خیلی از عوامل مقاومت خود را به خوبی حفظ می کند زیرا اصولا دارای لایه و یا روکش محافظتی هستند بنابراین با وجود پوشش حفاظتی کیفیت و استحکام آنها بیشتر هم می شود.

ممکن است با خود فکر کنید که درب های آهنی در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی خواهند شد پس ماندگاری آنها کم است که در این خصوص باید گفت که این تصور به خاطر وجود پوشش های رنگی محافظت کننده رد می شود و این درب ها جزو درب هایی هستند که در طول سالیان زیاد بدون تغییر باقی می مانند و می توان به راحتی آنها را تمیز کرد و یا این که با استفاده از رنگ های شیمیایی هر چند مدت یکبار تغییری در رنگ آنها به وجود آورد و این گونه از آنها محافظت کرد انواع درب آهنی بیشتر مناسب برای مکان های سر باز می باشند.

درب ضد سرقت طوسی

درب ضد سرقت طوسی درب ضد سرقت طوسی رنگ از پر طرفدارترین رنگ های خاص به شمار می آید توجه داشته باشید این نوع از درب نه تنها در برابر سرقت، ایمن است بلکه در برابر خیلی از عوامل دیگر هم کیفیت خود را به خوبی حفظ می کند.

درب ضد سرقت، در زمان حاضر خیلی بیشتر از درب های معمولی مورد توجه قرار گرفته است و از هر نظر با درب ساده متفاوت است مثلا درب های ضد سرقت افزون بر قفل اصلی و مرکزی دارای چندین قفل محافظتی دیگر هم هستند و نصب آنها راحت است و بعد از نصب محال است بتوان از طریق لولا باعث شکستگی و یا باز شدن آن شد و تنها با استفاده از کلید حقیقی باز و بسته می شوند.

درب ضد سرقت در ابعاد مختلف همراه با رنگ های متنوع از طرف سایت ما به تعداد عمده توزیع می گردد البته نا گفته نماند که قیمت فروش درب بر اساس نوع و درجه کیفیت متریال استفاده شده و همچنین ابعاد درب تعیین می گردد پس اختلاف قیمت در بین انواع درب کاملا طبیعی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما